Firmast / Michelin üle kogu maailma
Juba algusest peale on firma Michelin missiooniks olnud anda oma panus kaupade ja inimeste liikuvusse ning üldisemalt ühiskonna arengusse. Meie laiem eesmärk on rahuldada inimese põhivajadust suhelda, jagada ja avastada.
Michelin on pühendunud oma äri iga aspekti vastutustundlikule juhtimisele. Selle hulka kuulub järjest tõhusamate lahenduste pakkumine klientide ja aktsionäride ootuste ning püüete täitmiseks. See tähendab looduskeskkonda austades majandusedu saavutamist.
Michelin grupi iga otsus ja tegu põhineb viiel alljärgnevalt esitatud põhiväärtusel.
Michelin grupi missiooniks on täiustada liikuvust oma viit põhiväärtust - austus klientide vastu, austus inimeste vastu, austus aktsionäride vastu, austus keskkonna vastu ja austus faktide vastu - ellu rakendades.
Michelin on juhtival positsioonil nii igas rehvituru segmendis* kui ka reisiteenuste osas. Tänu oma tehnoloogilise liidri positsioonile, innovatsioonivõimele, kõrgekvaliteedilistele toodetele ja teenustele ning mõjukatele tootemarkidele on Michelin võimeline järgima maailmatasemel laienemise strateegiat ja täiustama oma äri iga aspekti.
Mõned olulised näitajad firma Michelin kohta:
*16,3% osa ülemaailmsel turul väärtuse põhjal. Allikas: ajaleht Tire Business, september 2009.
Michelin grupp on turu ja klientide vajaduste paremaks mõistmiseks organiseeritud tooteliinide järgi, millest igaüks on pühendunud oma arendus-, tootmis- ja turundusressurssidega teatud valdkonnale.
Michelin grupi ülesehitusega lähemalt tutvumiseks vaadake järgnevat esitlust (inglise keeles)
Tutvuge Michelin grupiga igakülgselt meie firma veebisaidil (inglise keeles)