Rehvi läbisõit on kuni 30% suurem ning see fakt kombineerituna väiksema kütusekuluga tähendab keskmiselt 3% väiksemaid kulutusi "Kütuse ja rehvihoolduse" eelarves.
Ohutus on tähtis kogu rehvi kasuliku eluea jooksul. Uus MICHELIN Agilis rehvi pidurdusteekond märjal teel on kuni 3 meetrit lühem(2).
Väikebusside rehvid peavad olema vastupidavad, et nende suurest läbisõidust oleks võimalik täiel määral kasu saada. Uus MICHELIN Agilis omab oma eelkäija teada-tuntud löögikindlust, kuid selle küljed on kõnnitee äärte vastu hõõrdumisele vastupidavamad.
Mida nõuab üks professionaal väikebussirehvidelt? Lubage MICHELINI MEHIKE räägib teile täpsemalt!
MICHELIN Agilis rehvi puhul on kaasatud veoautorehvide puhul kasutatavaid tehnikaid, et saavutada nelinurksem rehvijälg. Protektori kontakt maapinnaga on tänu sellele parem ka suuremate koormuste ja kõrgema surve tingimustes.
8 hõõrdumisvastase protektori asend on arvestatud selliselt, et need kaitseksid rehvikülgi kõikides situatsioonides. Kombineerituna kahekihilise konstruktsiooniga, saate rehve palju tõenäolisemalt kogu läbisõidu ulatuses kasutada.
Rehvi laius | Rehvi profiil | Rehvi läbimõõt | Rehvi koormusindeks | Kiirusindeks | Spetsifikatsioon | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
165 | 75 | R 14 | 93 | R | E | B | 70(dB) | ||
165 | 70 | R 14 | 89 | R | E | B | 70(dB) | ||
175 | 75 | R 16 | 101 | R | E | B | 70(dB) | ||
185 | 80 | R 14 | 102 | R | E | B | 70(dB) | ||
195 | 75 | R 16 | 107 | R | E | B | 70(dB) | ||
205 | 75 | R 16 | 110 | R | E | B | 70(dB) |
(1) Firmasiseste testide põhjal, võrrelduna MICHELIN Agilis 61/81/101 rehviga.
(2) Võrreldes MICHELIN Agilise eelmise põlvkonna rehvidega. Test viidi läbi 9000 miili läbinud rehvidega.
* Arvutatud TÜV SÜD Automotive'i poolt 2008. ja 2009. aastal läbi viidud veeretakistuse katsete alusel.